אתה יכול להשתמש אלוורה על הפנים?

תרחיץ פנים טבעי

אלוורה הוא אחד המרכיבים הפופולריים ביותר במוצרי טיפוח ויופי. הוא נמצא בשימוש נרחב גם בתרופות ביתיות. אנשים הכירו זה מכבר ביתרונותיו, כולל היכולת להרטיב את העור ולטפל במגוון מצבי עור. אבל מה משך הזמן המדויק של היישום? ואתה יכול להחיל אלוורה ישירות על הפנים שלך?

האם אנו יכולים למרוח אלוורה על הפנים מדי יום?

אלוורה יש תכונות ריפוי שיכולים לעזור לתקן עור פגום סביב העיניים ולהפחית נפיחות. הוא מכיל גם נוגדי חמצון וויטמין, שיכולים לעזור להרגיע ולהרטיב את העור. בנוסף, יש לו תכונות קירור, שיכולות להפחית אדמומיות ולהפחית נפיחות. אלוורה פועלת גם להפחתת מראה הקווים והקמטים הדקים. עם זאת, מומלץ להתייעץ עם הרופא שלך לפני השימוש אלוורה על הפנים.

שימוש בתרחיץ פנים טבעי העשוי מאלוורה מדי יום יכול לעזור לך להשיג עור בריא. אתה יכול למרוח שכבה דקה לפני שאתה הולך לישון, אך היזהר שלא למרוח אותה בעובי מדי, אחרת אתה עלול בסופו של דבר עם פריחה. הקפד להשאיר אותו דולק למשך כ -10 דקות לפני שטיפתו. אתה יכול אפילו להחליף קרם לחות לפנים בג ' ל אלוורה. מרחו את הג'ל בבוקר ובלילה ושטפו במים קרים.

אלוורה יש תכונות ריפוי, והוא שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית וטיפול קוסמטי. זה יכול לטפל במגוון מצבי עור, מכוויות שמש ועד צלקות אקנה. זה יכול גם להגן על העור מפני נזק מלכלוך וזיהום. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים להיות אלרגיים לחומר ועלולים לחוות דרמטיטיס במגע אלרגי.

כמה זמן עלי להשאיר אלוורה על הפנים?

אלוורה היא תרופה צמחית המכילה מגוון רחב של יתרונות בריאותיים לפנים שלך. זה עוזר למנוע קמטים, להרגיע כוויות שמש, ולהפחית עיגולים כהים. זה עובד גם כפילינג יעיל וניתן להשתמש בו במסכות פנים. עדיף להשאיר על הפנים למשך 10 דקות לפחות.

לאלוורה יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות. מאפיינים אלה מסייעים לעור שלך לתקן ולחדש תאים חדשים. זה גם עוזר לעור לשמור על לחות, ונוגדי החמצון באלוורה עוזרים להגביר את ייצור הקולגן ולהפחית את מראה הקמטים. החלק הטוב ביותר הוא, אתה יכול להשתמש בו על כל סוג העור.

אתה יכול למרוח ג ' ל אלוורה על הפנים שלך לטיפול בקמטים וצלקות. מומלץ להשאיר אותו על הפנים למשך כחמש עד 10 דקות ואז לשטוף במים פושרים. אתה יכול גם להשתמש בו לטיפול בפצעים בפנים. בהתאם לחומרת המצב שלך, ייתכן שיהיה עליך להשאיר אותו למשך זמן ארוך יותר.

אלוורה הוא טיפול טבעי לכוויות, אקנה ופצעים קרים. זה בטוח עבור רוב סוגי העור, אם כי יש כמה תופעות לוואי הקשורות לשימוש בו. זה עלול לגרות עור רגיש ולגרום לגירוד, ולכן עדיף להשתמש בו במינונים קטנים. עם זאת, עליך להיות מודע לכך שאלוורה יכולה להשפיע על רמות הסוכר בדם אם אתה משתמש בה לעתים קרובות מדי. אם אתה מודאג לגבי תופעות הלוואי, להתייעץ עם רופא.

השימושים באלוורה לפנים

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי שיכול לשפר את תהליך הריפוי של הפצעים. יש לו מספר תכונות מועילות כולל שיפור לחות העור ויושרה ומסייע במניעת כיבים. זה ידוע גם כממריץ את ייצור הקולגן ומשמש כטיפול משלים לריפוי פצעים. לאלוורה יש נוכחות טבעית של חומצה סליצילית וספונינים, הפועלים לקילוף טבעי של תאי עור מתים וחיידקים. עם זאת, חשוב להשתמש באלוורה במשורה למטרה זו.

ג'ל אלוורה בטוח לרוב מצבי העור, אך אין להשתמש בו על פצעים עמוקים מדי או שנשרפו קשות. זה עלול לגרום לפריחות וגירודים, לכן שימו לב לרגישות העור שלכם לפני שתשתמשו בג'ל אלוורה על הפנים. אלוורה גם אינה מתאימה לשימוש בפצעים קשים או בפצעים לאחר הניתוח מכיוון שהיא עשויה להפחית את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף.

אלוורה מכילה ריכוז גבוה של מים, מה שהופך אותו לחומר לחות טוב לעור יבש. הוא מכיל גם מוקופוליסכרידים, אשר נועלים לחות. זה עוזר לחות את העור מבלי להשאיר אותו מרגיש שמנוני. אלוורה היא גם דרך טבעית להיפטר מקשקשים. ג'ל אלוורה עוזר להתנות את הקרקפת והשיער, ועוזר לו להישאר רך ובריא.

ג'ל אלוורה יכול לשמש כמסיכת פנים או להוסיף לחבילות פנים. עם זאת, יש להשתמש בו רק תחת פיקוח רפואי. זה עלול לגרום לגירוי בקיבה ואף עלול להוביל לאי ספיקת כליות אם נלקח במינונים גדולים.