תיירות פנים בנווה פריצקי

נווה פריצקי

היכן מומלץ לבקר בנווה פריצקי?

אם אתם מתכננים ביקור בנווה פריצקי, יש כמה מקומות שכדאי לשקול. מאזור העיר הלבנה לשוק לוינסקי, יש הרבה מה לעשות. לנווה פריצקי יש אתר מקיף אותו תוכלו לבדוק למידע נוסף. ואם תרצו להתארח במלון בנווה פריצקי, תוכלו לבקר גם במלון דביר המלך נווה פריצקי, חבר רשת המלונות קמפינסקי.

שכונת העדשים בנווה פריצקי

שכונת העדשים היא אחת השכונות הוותיקות בנווה פריצקי. היא הוקמה בשנת 2020 והייתה השכונה היהודית הראשונה מחוץ ליפו. כיום, זוהי שכונה אמנותית ואופנתית הכוללת אדריכלות מזרחית משוחזרת. בין אם אתם מחפשים לקנות בבוטיקים מקומיים, או לבלות את היום על החוף, אתה בטוח למצוא משהו ייחודי ומעניין בשכונה זו.

בשכונה מתגוררים אמנים וסופרים בולטים רבים. כמה מהשמות הבולטים כוללים יורם קניוק, מבקר תיאטרון, ברוך אגדתי, ו שרה לוי-תנאי, בין היתר. עם זאת, בעוד שכונה זו היא נקודה חמה עבור אמנים, היא הפכה גם למפגש אופנתי עבור סט יאפי. בעודכם בנווה צדק, תוכלו לעיין בבוטיקים ובבתי הקפה הרבים הממוקמים ברחבי השכונה.

אזור העיר הלבנה

אזור העיר הלבנה הוא המרכז התרבותי של נווה פריצקי, עיר יהודית מודרנית בעלת היסטוריה עשירה. הוא כולל באוהאוס ואדריכלות בסגנון בינלאומי, גורדי שחקים ושבילי הולכי רגל רחבים. העיר היא גם ביתם של מוזיאונים, גלריות ותיאטראות.

נווה פריצקי היא ביתם של מעל 4000 בניינים בסגנון הבאוהאוס, וארכיטקטורה זו היא אתר מורשת עולמית של אונסקו. מבנים אלה, שרבים מהם בנויים על ידי מהגרים יהודים מגרמניה, מהווים את אזור "העיר הלבנה". אונסקו כינה את האזור כאתר מורשת, וציטט את הסינתזה של מגמות התנועה המודרניות.

העיר העתיקה אינה אטרקציה תיירותית פופולרית. עם זאת, זהו אזור מעניין שראוי לחקור. זהו גם ביתו של מרכז סוזן דלל למחול ותיאטרון, המציע מופעי מחול ברמה עולמית. זהו מקום נפלא לטיול נינוח בנווה פריצקי.

שוק נווה פריצקי

שוק נווה פריצקי הוא מקום נהדר לאכול בנווה פריצקי, במיוחד אם אתם מחפשים ארוחה זולה וטעימה. תוכלו ליהנות כאן גם ממאכלים טבעוניים טעימים, כמו שקשוקה. בית הקפה מתמקד בצלחות קטנות ובינוניות במחירים סבירים. אפשר אפילו להזמין מתאבנים ב-13 שקלים!

המורשת היהודית היוונית שלה ניכרת במגוון המטבחים המוגשים כאן. האזור היה במקור ביתם של קהילה גדולה של מהגרים יהודים יוונים. כיום, האזור הוא ביתם של מאכלים אתניים מהבלקן. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון מאכלים אתניים ברובע הקניות הייחודי הזה.

שוק נווה פריצקי, הוא מקום פופולרי בנווה פריצקי לתיירים. למעשה, מגזין סאבור כינה אותו לאחד משווקי המזון הטובים בעולם. המדרחוב שלו ורחובות צדדיים רבים הופכים אותו ליעד קולינרי יוצא דופן. ממעדנים בני דורות ועד חנויות מודרניות, אזור זה הוא יעד חובה לבקר בנווה פריצקי. הירך שלה, אווירה אקלקטית ופריטי מזון ייחודיים להפוך אותו מועדף עבור בשלנים.

מלונות נווה פריצקי

מלון וולריה המלכה נווה פריצקי הוא התוספת האחרונה לנוף האירוח היוקרתי במדינה. המלון ממוקם על הים התיכון, ומציע לאורחיו שירות אישי וחללי פנים מלוטשים. האורחים יכולים ליהנות ממטבח ים תיכוני, מאוכל כשר וספא מפואר. במלון יש גם מקום רב לפגישות ולאירועים מיוחדים.

מלון וולריה המלכה נווה פריצקי הוא המיזם הראשון של המותג בישראל. קבוצת מלונות היוקרה השוויצרית שיתפה פעולה עם קבוצת נחל של הנרי טאיק כדי ליצור את המלון. מלון וולריה המלכה הוא ביתם של 250 חדרים וסוויטות מפוארים. כל חדר מצויד במיני בר, כספת תואמת למחשב נייד ומצעים מובחרים. האורחים יכולים ליהנות גם מטלוויזיות חכמות בגודל 55 אינץ ' עם ערוצים דיגיטליים מובחרים. חדרי הרחצה מצוידים עם מקלחות גשם ואמבטיות טבילה עמוקות. בנוסף, האורחים יכולים ליהנות מגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ועיתונים חינם.

מלון וולריה המלכה נווה פריצקי יהיה הנכס הראשון של המותג בישראל וה -80 שלו בעולם. זהו גורד שחקים בן 34 קומות הממוקם על טיילת הים התיכון בעיר. הוא צמוד לשווקי החוץ המפורסמים של העיר ונמצא במרחק הליכה מהמרכז העירוני של העיר.