שמן עיסוי זרעי ענבים

שמן עיסוי זרעי ענבים

אם אתם מחפשים שמן עיסוי ארומתרפי טבעי, אל תחפשו רחוק יותר משמן זרעי ענבים. שמן לחוץ זה הוא כמעט חסר ריח ומכיל רמות גבוהות של חומצות שומן חיוניות (אפאס). זה גם זול, זמין בגדלים של 8 עוז., 32 עוז., גלון אחד, חמישה גלון, ו-55 גלון.

מהו שמן זרעי ענבים?

מטפלים בעיסוי רבים משתמשים בשמן זרעי ענבים בטיפולי העיסוי שלהם, ויש לו יתרונות רבים. זה לא קומדוגני ומכיל כמות גבוהה של חומצה לינולאית, וזה טוב לעור שמן. יתרונות אלה הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור עיסויי פנים, עיסויי אבנים חמות ועיסוי רקמות עמוק.

למרות שיש לו היסטוריה ארוכה בעבודת גוף, שמן זרעי ענבים אומץ באופן נרחב בזכות היתרונות האנטי אייג ' ינג שלו. המרקם הדק שלו מאפשר לו לחדור עמוק לתוך העור ולספק לחות לאורך זמן. איכות זו סייעה לה להיות בחירה פופולרית במדינות רבות באירופה. והארומה שלו מרגיעה ומפנקת.

הוא מכיל רמות גבוהות של ויטמין, אשר מועיל לעור, במיוחד העור על הפנים. השמן מכיל גם רמות נוגדות חמצון גבוהות, המשפרות את בריאות העור. לפיכך, יישום תכוף של שמן עיסוי זרעי ענבים יגרום לעור שלך להיות שמנמן וגמיש יותר.

זה לא שמנוני ומתאים לעור רגיש. עם זאת, ניתן להשתמש בו גם על עור שמן כל עוד אתה נזהר לא להשתמש יותר מדי. שמן זרעי ענבים טוב לעור רגיש, ואפשר אפילו להשתמש בו עם מוצרי צמחים אחרים כמו מי ורדים ושמן עץ התה. ויטמין ה ו טאנינים בשמן זרעי ענבים אחראים להשפעות הלחות שלו.

האם שמן זרעי ענבים טוב לעיסויים?

שמן עיסוי זרעי ענבים הוא שמן קליל וקרמי האידיאלי לכל סוגי העיסויים. הוא מכיל ויטמין, אשר מסייע להפחית את המראה של קווים דקים וקמטים. הוא גם מעניק לחות לעור ונחשב לשמן נשא מצוין לשמנים אתרים. זה גם בחירה טובה עבור עיסויים הריון ועיסויים שוודית.

שמן זרעי ענבים מופק מזרעי ענבים באמצעות ממס. בניגוד לשמן אבוקדו, אין לו ארומה מסוימת ויש לערבב אותו עם שמנים אחרים למטרות ארומתרפיה. שמן עיסוי זרעי ענבים מגיע בבקבוק חצי ליטר וניתן לערבב אותו עם שמנים אתרים לחוויית ארומתרפיה בהתאמה אישית.

מחקר שנערך לאחרונה השתמש בשמן זרעי ענבים לעיסוי נשים בהריון שסבלו מבצקת ברגליים. מצב זה שכיח במהלך ההריון ויכול להגביל את פעילות האישה. התכונות האנטי דלקתיות של השמן הפכו אותו לבחירה פופולרית עבור עיסויי ספא. שמן זרעי ענבים קל ומשיי למגע ומעניק לעור גימור מבריק. לשמן זה יש ריח מועט או ללא ריח, אך הוא יכול להכתים סדינים.

יתרון גדול נוסף של שמן זרעי ענבים הוא שהוא עובד כטונר עור טבעי. זה חשוב לבריאות העור שלך, במיוחד לעור הפנים שלך. זה יכול להפחית את המראה של צלקות אקנה ולעזור לשמור על לחות העור שלך.

מה הופך שמן עיסוי זרעי ענבים לטוב ומיוחד?

אלטרנטיבה מצוינת לשמני עיסוי מסורתיים, שמן זרעי ענבים הוא בעל גימור סאטן בהיר ויכול לעזור להקל על אלרגיות בעור. זהו גם נוגד דלקת ונוגד חמצון, המסייע בניקוי נקבוביות ובהרגעת עור מגורה. עקביות האור שלה גם מאפשר הידיים שלך להחליק בצורה חלקה על העור.

שמן זרעי ענבים נמצא בשימוש נרחב כשמן עיסוי, אך יש לו גם יתרונות אחרים. הוא מכיל נוגדי חמצון וחומצות שומן אומגה 6, שניהם טובים לעור. זהו גם שמן נשא מעולה, כלומר הוא נספג בקלות על ידי העור. אם אתה משתמש בו עבור עיסוי או כמו לטיפוח העור, זה יהיה לספק לחות לטווח ארוך.

שמן זרעי ענבים הוא גם לא קומדוגני, כלומר הוא לא יסתום נקבוביות. הוא מכיל גם חומצה לינולאית, המועילה לעור שמן. בגלל שלה אור מרקם, זה קל לעבוד לתוך עור וזה יהיה לנעול לחות. הוא גם עשיר בויטמינים סי ו ה.

שמן זרעי ענבים מכיל נוגד חמצון רב עוצמה המגביר את רמות הוויטמין התוך תאי. זה עוזר להגן על מבני קולגן ולהפחית את הסיכון להתמוטטות נימים. תרכובות אלה נמצאות גם בתה שחור, תה ירוק ויין אדום.

למידע נוסף בנושא, לחצו על הלינק: https://florage.co.il/massage-oils/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%96%D7%A8%D7%A2%D7%99-%D7%A2%D7%A0%D7%91%D7%99%D7%9D/