מיקרו ־ פיגמנטציה של שפתיים


אם אתה מחפש איפור שפתיים קבוע, אז מיקרו-פיגמנטציה של שפתיים יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך. ההליך הקוסמטי הזה ייתן לך את הצורה והצבע המושלמים כדי לגרום לשפתיים שלך לבלוט. מיקרו-פיגמנטציה גם משאירה את השפתיים שלך עם השפעה ארוכת טווח שהיא מושלמת לשימוש יומיומי.

האם מיקרו-פיגמנטציה שפתיים בטוחה?

ההליך כולל הפעלת פיגמנט על השפתיים כדי להשיג את הצבע הרצוי. זהו הליך לא מעודכן ושטח השפה ירגיש רך לאחר ההליך. חולים צריכים להחיל חבילות קרח על השפתיים כל שעה. החפיסות האלה צריכות להיות מכוסות בסרטי מחסום. השפתיים צריכות להישמר לחות לפחות 24 שעות לאחר הטיפול.

נפיחות עלולה להתרחש יום או יומיים לאחר ההליך, במיוחד בשפה העליונה. זה ידעך אחרי כמה ימים. צבע השפתיים ישתנה מהגוון המקורי והטבעי לגוון תוסס יותר. התוצאה הסופית תהיה דומה למראה של שפתון בהיר, אבל עם מראה טבעי ביותר.

אם אתה חווה שלפוחיות או גלדים, חשוב להימנע מלקטוף אותם, מה שעלול להוביל לצלקות ולאובדן פיגמנט. זה גם רעיון טוב לשמור על השפתיים נקיות ויבשות לאחר ההליך למניעת זיהום. עליך גם להימנע מאכילת מזון חריף או מלוח בתקופת הריפוי.

ההליך כולו בדרך כלל לוקח כשעה עד שעה וחצי. עם זאת, זה יכול לקחת קצת יותר זמן אם אתה רוצה שיהיה לך עיצוב מורכב יותר או מראה סימטרי. לאחר ההליך, אתה צריך ליישם משחה כמה פעמים ביום כדי למזער את הסיכוי לזיהום משני. חשוב למרוח משחה באזור השפתיים לפחות 7 ימים לאחר ההליך. שפתיים יבשות עלולות להפריע לצבע הנרפא, לכן חיוני ליישם משחה כפי שהיא מכוונת.

מה זה מיקרו-פיגמנטציה של שפתיים?

מיקרו-פיגמנטציה (באנגלית: Micropigmentation) היא תהליך המשפר את מראה השפה עם גוון פיגמנט מותאם אישית. ההליך מלווה לעתים קרובות בהליך נוסף לשיפור איכות הפיגמנט והתאוששותו. הטיפול הזה יכול לקחת בין אחת לשלוש פגישות. לאחר כל מפגש, השפתיים חייבות להחלים למשך שבוע עד שלושה שבועות עד שניתן יהיה לבצע אחת נוספת.

במהלך הייעוץ שלך, המומחה לקוסמטיקה יעריך לראשונה את מצב העור שלך. הם גם יביטו בגוון העור שלך ובהרכב שלך. הם גם יצלמו תמונות ויבקשו תיקים רפואיים. הליכים אלה עולים בסביבות 1,000 $ והם לא מכוסים על ידי ביטוח. הטיפול לאחר השפתיים ישתנה בהתאם לסוג הטיפול שתבחר, התרופות שתיקח והיגיינה אישית.

לאחר ההליך שלך, השפתיים שלך ירגישו קצת מגרד, אבל הם יתאוששו בהדרגה. בשבועיים עד שלושה הראשונים תצטרך להימנע מפעילות גופנית אינטנסיבית. האזור המטופל יהיה גם רגיש ללחות מוגזמת ונגיעה. הפיגמנט יחזור בהדרגה לצבעו המקורי לאחר שבועיים עד שלושה שבועות.

ההליך יכול להימשך בין 30 דקות למספר שעות, בהתאם למורכבות ההליך. לאחר ההליך, סביר להניח שתינתן לך משחה או חומר חיטוי כדי לשמור על האזור נקי ולקדם ריפוי. ייתכן שאתה נדרש ללבוש תחבושת במשך כמה שעות.

מה זה מיקרו-פיגמנטציה של שפתיים?

מיקרו-פיגמנטציה היא תהליך אסתטי שמשנה את צבע השפתיים שלך כדי להשיג מראה טבעי ומלא יותר. הליך זה הוא אידיאלי עבור חולים שאינם מרוצים מהצבע הנוכחי של שפתיהם ומחפשים לשפר את המראה החיצוני שלהם. ניתן לבצע הליך זה גם בחולים המבקשים להאיר את שפתיהם כדי ליצור מראה צעיר יותר.

אם אתה מעוניין במיקרו-פיגמנטציה של השפה, ההליך הזה ייתן לך מראה מלא ורך יותר שיימשך זמן רב. הליך זה בטוח, נטול כאבים, ויכול אפילו לתקן צורת שפתיים מקומטת או לא אחידה. עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כדי להבטיח את התוצאות הרצויות לך.

במהלך ההליך, אתה תקבל הרדמה כדי להפוך את השפתיים שלך רדומות. ואז הרופא יתווה את השפתיים שלך לאורך גבולותיהם וימלא אותן בצבע של הבחירה שלך. הפיגמנט יופעל בכל שבץ. הטיפול שלך ייקח כשעה. אולי אתה חווה נפיחות מסוימת, אבל זה יחלוף לאחר שהפיגמנט ייספג לתוך העור. משחת עור תוענק לך לאחר ההליך.

מיקרו-פיגמנטציה היא תהליך קוסמטי שיכול לשפר את מראה השפתיים עם או בלי איפור. לאנשים עם שפתיים חיוורות ולא אחידות, פיגמנטציה של שפתיים יכולה לגרום לשפתיים להיראות מלאות ומוגדרות יותר. הוא גם יכול לשפר את צבע השפה בצורה לא אחידה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.adinurseeyebrowartist.com/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95-%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%9E%D7%A0%D7%98%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D