מהו תנור עיקור לציפורניים?

תנור עיקור לציפורניים

שימוש בתנור עיקור לציפורניים הוא דרך מצוינת להרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים חיים אחרים על הציפורניים. חשוב מאוד לעקר את הכלים שלך בטמפרטורה גבוהה מספיק כדי למנוע מהם להפיץ מחלות. קיימות אפשרויות רבות ושונות לעיקור כלי ציפורניים, כולל מעקרי חרוזים ותנורי ציפורניים מיוחדים. כדי לעקר קוצץ ציפורניים, פשוט מורחים אותם על מגש בטוח לתנור ומחממים אותם עד 340 מעלות פרנהייט. זכור להשתמש בכפפות מגן בעת טיפול בציוד חם.

ראשית, אתה צריך לנקות את הכלים. אתה יכול להשתמש בחומר חיטוי ברמה של בית חולים, אותו תוכל לרכוש בסופרמרקט המקומי שלך. חומר חיטוי זה יעיל הרבה יותר כנגד חיידקים מאשר חומרי חיטוי אחרים. תמיסת חיטוי צריכה להכיל לפחות 80% אתנול, 15% מים מזוקקים ו -5% איזופרופנול. אם אין לכם חומר חיטוי המכיל איזופרופנול, תוכלו לדלל את חומר החיטוי במים מזוקקים. זכור לעקוב אחר ההוראות שעל התווית.

לאחר הכלים הם מעוקרים, אתה צריך לחטא אותם שוב. ניתן גם לחטא את הכלים בבית על ידי הכנסתם לתנור למשך 10 דקות. זה יהרוג כל חיידק או מיקרואורגניזמים אחרים עליהם. אם אתה משתמש בכלים אלה בסביבת ספא, ייתכן שלא תהיה לך גישה לתנור עיקור. אם זה המקרה, אתה צריך לרכוש ערכת מיני סטריליזציה.

מה המטרה של תנור עיקור לציפורניים?

ניתן להשתמש בתנור עיקור לציפורניים כדי להרוג חיידקים העלולים לגרום לזיהום. ניתן להשתמש בו גם לחיטוי קבצי ציפורניים. יש להניח את הכלים בשקיות סטריליות לאחר חיטוי. שקיות אלה צריך להיות אטום הרמטית צריך להכיל תאריך עליהם. חלק מהתיקים כוללים אפילו חלון שקוף המאפשר לך לראות עד כמה הקבצים מעוקרים.

ישנם שני סוגים של מעקרי ציפורניים: אוויר חם ומעקרי אוויר קר. הראשון משתמש באוויר חם כדי להרוג חיידקים זיהומיים על ידי אידוי. הוא משמש במכוני יופי ומרחצאות תרמיים. מעקרי אוויר חם שימושיים לטכנאי ציפורניים מכיוון שהם אינם פוגעים בכלי מתכת על ידי חימוםם. שיטה זו גם נמנעת חלודה.

האוויר החם בתנור עיקור לציפורניים הורג חיידקים ומיקרואורגניזמים. זה גם מעקר נייל כלים כגון קוצץ. כדי להשתמש בתנור עיקור לציפורניים, הכינו תחילה את הכלים. אם כבר השתמשת קוצץ ציפורניים, הם יכולים להתפשט על מגש בתנור. מומלץ טמפרטורה של 340 מעלות פרנהייט. וודא שאתה לובש כפפות בעת הטיפול בציוד החם.

לפני עיקור כלים, אתה צריך לחטא אותם. אתה יכול לרכוש חומרי חיטוי ברמה של בית חולים ממעבר הניקיון של הסופרמרקט המקומי שלך. חומרי חיטוי אלה יעילים יותר מרוב חומרי החיטוי האחרים. תמיסת החיטוי צריכה להכיל 80% אתנול, 15% מים מזוקקים ו -5% איזופרופנול. ניתן גם להוסיף מים מזוקקים לחומר חיטוי בעל ריכוז גבוה יותר.

מדוע תנור עיקור לציפורניים הוא חובה?

תנור עיקור לציפורניים יהרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים חיים על ידי עיקור כלי ציפורניים. זה יכול לשמש גם כדי לטהר קוצץ ציפורניים. כדי לעקר את הקוצץ, מורחים אותם על מגש בטוח לתנור ומניחים אותם בתוך התנור. לאחר הטמפרטורה מגיעה 340 מעלות פרנהייט, להסיר אותם באמצעות כפפות.

מכשיר זה משתמש במנורת אולטרה סגול כדי להרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים החיים על פני החפצים שהוא מעקר. זה נפוץ במכוני יופי ומכוני ציפורניים הביתה. לפני השימוש בתנור עיקור, הקפד לנקות ולחטא את הכלים. לאחר עיקור הכלים, יש לאחסן אותם במקום נקי ויבש כדי למנוע התפשטות חיידקים.

לפני עיקור כלי הציפורן, חשוב לנקות אותו ביסודיות. חומר חיטוי ברמה של בית חולים זמין בקלות במעבר הניקיון של הסופרמרקט המקומי שלך. חומר חיטוי זה יעיל יותר כנגד חיידקים מרוב חומרי החיטוי האחרים. פתרון סטנדרטי מורכב מ -80% אתנול, 15% מים מזוקקים ו -5% איזופרופנול. אם חומר החיטוי מרוכז, עדיף לדלל אותו במים. עקוב אחר ההוראות שעל בקבוק החיטוי בזהירות.

תנור עיקור לציפורניים הוא ציוד חיוני בכל סלון או מכון יופי. למרות שניתן להשתמש בשקית מלאכה לעיקור מכשירי מניקור, יש לחמם את השקית לטמפרטורה מתאימה כדי להבטיח עיקור מלא. הטמפרטורה האופטימלית היא 160 מעלות צלזיוס למשך 150 דקות או 180 מעלות צלזיוס למשך 60 דקות. השוק מציע מגוון רחב של חומרי חיטוי שניתן להשתמש בהם על מכשירי מניקור.