טיפים לציור ציפורני ג'ל

ג'ל ציור

לפני שאתה מצייר את הציפורניים שלך בג'ל, חשוב להבין מה זה ואיך זה עובד. מאמר זה ייתן לך סקירה קצרה של ג'ל ציור ויספק טיפים כיצד ליישם אותו על הציפורניים שלך. אתה יכול אפילו לצבוע ג'ל מעל לק רגיל אם אתה מעדיף. הקפד לבחור את הג'ל המתאים למצבך.

מהו ג'ל ציור?

ג'ל ציור הוא אחד החידושים החדשים ביותר באמנות הציפורניים. אתה יכול ליצור כמעט כל עיצוב שאתה רוצה בדקות. לסוג זה של לק יש עקביות סופר-עקיפה ופיגמנטציה כבדה. קשה לריפוי ג'ל ציור לכן היזהר בעת החלתו. כמו כן, וודא שאתה משתמש מספיק במוצר כדי להימנע מסטגר.

ג'ל ציור הוא תערובת של צבע וג'ל, המתייבש במנורת UV או LED. ג'ל ציור אינו מיועד לשימוש על ציפורניים טבעיות. עדיף למרוח אותו על מעיל בסיס. E.MI, חברה גרמנית, המציא את הטכנולוגיה הייחודית הזו ליצירת עיצובי ציפורניים אמנותיים. ניתן לרכוש אותו בסלוני יופי רבים, בחנויות מקוונות ובחנויות יופי.

לפני יישום כתם ג'ל על משטחי עץ, הכן אותם. זה חייב להיות נקי מזיהום ונקי. זה צריך להיות מחוספס. לשם כך, השתמש באלכוהול שהופעל כדי להסיר אבק. לאחר מכן, השתמש בנייר זכוכית כדי לחסוך את פני השטח. לאחר שתסיים, השתמש בממס לניקוי פני השטח.

לכתב הג'ל יש מוניטין ידידותי למשתמש ומבטיח צבע עשיר מבלי לאבד את גרגר העץ. ניתן ליישם אותו על מסגרות ארון אנכיות ושולחן שולחן אופקי. זה יכול לשמש גם לכיסוי יערות שאינם קלים לכתמים בכתמים מסורתיים.

האם אפשר למרוח ג'ל ציור על לק ציפורניים?

אם אתה מחפש לבצע את הציפורניים שלך בצורה קבועה יותר, מניקור ג'ל הוא אפשרות נהדרת. הם נראים טבעיים ונמשכים יותר מאשר ציפורניים מלאכותיות רגילות. ניתן לצבוע אותם מעל לק רגיל ולא יגרום נזק. פולימתיל מתקרילט משמש לייצור ג'לים, שהם חזקים וארוכי טווח. ניתן ליישם אותם בשני שלבים, אחד לצבע הבסיס ואחד עבורו.

אם יש לך נטייה לעשות את הציפורניים לעיתים קרובות, כדאי לתת למנוחה לפוליית הג'ל ואז להחיל אותו שוב יום לאחר מכן. אמנם אינך יכול לצבוע על סיומת הג'ל שלך כל יום, אך אתה יכול לצבוע על הלק הקיים שלך בצבע שונה מבלי להקל. יהיה עליך להגיש את שכבת פולני הג'ל לפני שתוכל לצבוע מחדש.

ראשית, תצטרך להסיר את מעיל הבסיס של לק הרגיל שלך. זה ימנע מהג'ל להכתים את הציפורן הטבעית שלך. לאחר הסרת מעיל הבסיס, אתה יכול למרוח את המעיל הסופי שלך. זה ייתן לציפורניים בסיס מוצק לצבע החדש שלך ויקל על היישום.

לאחר הייבוש, אתה יכול למרוח לק רגיל על הציפורניים שלך. לאחר התייבשות הלק הרגיל, החל מעיל עליון ג'ל שכבה. אתה יכול ליישם יותר שכבות כדי להשיג צבעים אטומים ואינטנסיביים. היזהר שלא להשתמש בלק יותר מדי.

איך מורחים ג'ל ציור?

לפני שאתה מורח ג'ל ציור על הציפורניים שלך, וודא שאתה מורח מעיל בסיס. לאחר שהתייבש, אתה יכול למרוח שכבה של צבע. חשוב שהצבע לא ייגע במעיל הבסיס לפני שהוא יתרפא. אפילו חלקיקי האבק הקטנים ביותר יכולים להרוס את התוצאה הסופית.

בשלב הבא, אסוף את האספקה ​​שלך. אתה יכול לקנות כתם ג'ל בחנויות צבע מיוחדות או בחנויות חומרה, או שתוכל להזמין אותו באופן מקוון. עליך לאמת את זמינות הצבע כשאתה מזמין באופן מקוון. וודא שיש לך זמן טוב להשלים את הפרויקט. הזמן היבש יכול להיות ארוך מהצפוי.

ניתן ליישם כתמי ג'ל על מגוון משטחים, כולל עץ. הרבה יותר קל למרוח כתמי ג'ל מאשר שמנים מסורתיים או כתמים על בסיס מים. אתה יכול גם למרוח אותם באמצעות מברשת. יתכן שתצטרך לבדוק תחילה את כתם הג'ל על עץ גרוטאות לפני שתחיל אותו על הפרויקט שלך.

החל כתם ג'ל על ידי מלטש אותו לגימור קל. לפני שמריחת כתם ג'ל, עליכם לחלוף קלות את משטח העץ לכיוון התבואה. כתם ג'ל ידוע גם בשם ג'ל ציור בגלל העקביות העבה שלו כמו ג'לי. צבעו של ג'ל כתם אינו תלוי בצבע העץ. ניתן ליישם אותו על משטחים רבים.

לפרטים נוספים, לחצו על הלינק: https://kimnizri.com/%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%98%D7%99%D7%9D/%D7%9C%D7%A7-%D7%97%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%AA/%D7%92%D7%9C-%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%A8