הלבנת שיניים לחתונה – האם זה שווה את זה?


יש שיניים לבנות חשוב לאנשים רבים, במיוחד אם אתה מתכנן חתונה. אבל האם שווה להלבין את השיניים באופן מקצועי? כמה זמן לפני אירוע אתה צריך לקבל את השיניים שלך הלבינו?

כמה זמן לפני אירוע צריך לבצע הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא בחירה חכמה אם אתה מתחתן או מארח אירוע גדול. לא רק שחיוך בהיר נראה נהדר, הוא יכול לעזור לך להרגיש יותר בטוח.

החיוך שלך הוא אחד הדברים הראשונים שאנשים שמים לב. אתה רוצה החיוך שלך להיות בהיר ולבן ככל האפשר, ויש מספר דרכים לעשות את זה.

אם אתה עומד להתחתן, זה רעיון טוב להלבין את השיניים מוקדם ככל האפשר. רופא השיניים שלך יוכל להגיד לך את הזמן הטוב ביותר לטיפול שלך. אולי תרצה להתחיל חודשיים לפני היום הגדול, אם אפשר.

כדי להוציא את המירב מהטיפול, כדאי שתשקול לקבל מגשי הלבנה מקצועיים, או להשתמש ברצועות הלבנה בבית. ניתן לרכוש רצועות הלבנה במספר חנויות תרופות. הן יכולות להיות יעילות להבהרת שיניים עד שלושה גוונים. עם זאת, לוקח להם יותר זמן להשיג את אותן התוצאות כמו הליכי הלבנה מקצועיים.

כאשר אתה מחליט אם להלבין את שינייך במשרד או בבית, אל תשאל את רופא השיניים שלך לגבי היתרונות והחסרונות. עליך גם לשקול את תופעות הלוואי האפשריות, כגון שיניים וחניכיים רגישות. אתה גם רוצה לחשוב על האוכל והמשקאות שאתה שותה. אם אתה שותה קפה או אוכל מאכלים אדומים או בעלי פיגמנט כבד, ייתכן שתיאלץ להימנע מהם זמן מה לאחר הטיפול.

האם כדאי לבצע הלבנת שיניים באופן מקצועי?

הלבנה מקצועית של השיניים ליום החתונה שלך היא דרך נהדרת להבטיח את החיוך שלך היא הטובה ביותר ביום הגדול שלך. זו גם דרך נהדרת לתת לעצמך דחיפה של ביטחון ולגרום לך לזרוח ביום החתונה שלך.

אתה יכול לבחור בין מוצרי הלבנה הנגדית לבין טיפולים מקצועיים במשרד. למוצרי הנגד לוקח כמה שבועות לעבוד, אבל בטיפולים במשרד יכולה להיות תוצאה מהירה ויעילה יותר.

טיפולים מקצועיים במשרד יספקו גם תוצאות קבועות יותר. רופא השיניים שלך יכול גם להמליץ על טיפול הלבנה מתאים למצב הספציפי שלך. חלק מהטיפולים המשרדיים יכולים להתבצע בפגישה אחת, אך הם יכולים להתבצע גם במספר פגישות.

הזמן הטוב ביותר כדי להתחיל הלבנת שיניים ליום החתונה שלך הוא כמה שבועות לפני. עליך להימנע ממזון ומשקאות שיכתימו את שינייך לפחות 24 שעות לאחר הטיפול.

אתה צריך גם לקבוע פגישה עם רופא השיניים שלך לניקוי שיניים. זה יהפוך את תהליך הלבנת השיניים לקל ויעיל יותר. במהלך ניקוי השיניים, רופא השיניים שלך יסיר כתמים ופלאק.

אפשרות נוספת ללבן את השיניים היא להציב ציפורניים. זוהי אלטרנטיבה להתחברות ויכול להיות אפשרות טובה אם השיניים שלך שבורות או שחוקות. עם זאת, הוא גם יקר יותר מאשר מליטה.

כיצד ניתן לקבל שיניים סופר לבנות באופן מהיר?

שיניים לבנות בהירות יכולות לעזור לך להרגיש יותר בטוח. זה יכול להיות חשוב לכלה שרוצה שיהיה לה חיוך לבן לתמונות החתונה שלה.

החדשות הטובות הן שיש דרכים רבות לקבל חיוך סופר לבן. חשוב להתחיל מוקדם. תתחיל בניקוי יסודי אצל רופא השיניים הרגיל שלך. זה יעזור לך לקבוע אם אתה צריך לבקר מומחה או שיש לך הלבנת שיניים מקצועית.

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להלבין את השיניים היא באמצעות משחת שיניים מלבנת שיניים. חלקם מכילים חימר בנטוניט, שהוא מרכיב בטוח. משך הזמן שלוקח לראות תוצאות תלוי בכוח של הלובן והיגיינת השיניים שלך.

עליך להימנע ממזונות ומשקאות בעלי פיגמנט כהה למשך מספר ימים לאחר שעברת טיפולי הלבנת פנים. זה ימנע מהכתמים להיכנס פנימה. שתיית מים לצד משקאות בצבע כהה תעזור להסיר כתמים. שימוש בקשית יכול גם לעזור.

דרך נוספת להלבין שיניים היא לענוד שרשרת נוצצת או עגילים. זה יגרום לשיניים שלך לנצנץ. עם זאת, עליך להימנע מללבוש תכשיטי זהב כפי שהוא נוטה להוציא צלילים צהובים.

אם אתה הולך לשתות משקאות בצבע כהה, נסה להשתמש בקש כדי למנוע מגע עם השיניים שלך. זה חשוב מכמה סיבות. קודם כול, שתייה דרך קש עוזרת לשטוף כתמים. שנית, זה עוזר למנוע מהמזון להיתקע בשיניים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.dr-giladfiskus.com/%D7%97%D7%99%D7%95%D7%9A-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%A8-%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%AA%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%A2-2/