מהם מוצרי קוסמטיקה טבעית?

מוצרי קוסמטיקה טבעית

אנשים רבים מחפשים מוצרים קוסמטיים טבעיים ואורגניים. ייתכן שאתה תוהה אם קוסמטיקה טבעית טובה יותר מאשר אלה קונבנציונאלי. לחלופין, אולי אתה רק מתחיל את החיפוש אחר מוצרי יופי אורגניים ורוצה לדעת מה ההבדל בין קוסמטיקה טבעית לאורגנית. במאמר זה נפרק את ההבדלים כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי סוג המוצר הקוסמטי המתאים לכם.

מוצרי קוסמטיקה טבעית הם מוצרים העשויים מרכיבים טבעיים. מרכיבים טבעיים נגזרים מצמחים, מינרלים ובעלי חיים. הם כוללים עשבי תיבול, שמנים, שעווה וחמאות שאנחנו יכולים להשתמש במשטר היופי שלנו כדי לשמור על העור שלנו בריא וזוהר. מוצרי קוסמטיקה טבעיים אינם מכילים כימיקלים סינתטיים או חומרים משמרים; הם גם נקיים מניסויים בבעלי חיים!

רבים מאיתנו אינם מודעים לכך שרוב מוצרי הקוסמטיקה בהם אנו משתמשים מדי יום מכילים כימיקלים מזיקים העלולים לגרום לגירוי בעור ואלרגיות. כימיקלים מסוימים כמו פרבנים ופתלטים יכולים אפילו להפריע להורמונים שלנו ולגרום לחוסר איזון הורמונלי.

הדבר הטוב ביותר בקוסמטיקה טבעית הוא שהם אופציה בריאה יותר לעור שלנו. הם מיוצרים עם מרכיבים ששימשו שנים רבות כדי לעזור לשמור על בריאות העור שלנו ולשמור על לחותו. אנשים רבים משתמשים בהם גם מכיוון שהם מכילים פחות כימיקלים מקוסמטיקה רגילה.

האם מוצרי קוסמטיקה טבעית טובים יותר?

מוצרי קוסמטיקה טבעית נתפסים לעתים קרובות כאפשרות טובה יותר. הם מיוצרים עם פחות כימיקלים, חומרים משמרים ותוספים אחרים שעלולים להזיק לבני אדם. מוצרים טבעיים נקיים גם מניסויים בבעלי חיים – פרקטיקה שזכתה לביקורת על אכזריותה באזורים רבים בעולם-אם כי ישנם כמה יוצאים מן הכלל.

עם זאת, קוסמטיקה טבעית לא תמיד טובה יותר לעור או לסביבה שלך מאשר מוצרים קונבנציונליים מכיוון שהם עשויים להכיל מרכיבים שלא הוכחו כבטוחים לאורך זמן (כגון תמציות בוטניות). בדיוק כמו מרכיבים סינתטיים, אלה עלולים לגרום לתגובות אלרגיות או לגרות סוגי עור רגישים אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה או מוגזמת על ידי צרכנים שאינם משכילים כראוי כיצד ליישם אותם בצורה הטובה ביותר לפני השימוש בהם על הפנים מדי יום!

מהם מוצרי קוסמטיקה טבעית לעומת אורגנית?

מוצרי קוסמטיקה טבעית עשויים מחומרים טבעיים, ואילו מוצרי קוסמטיקה אורגניים עשויים מחומרים טבעיים ואורגניים כאחד. קוסמטיקה טבעית יכולה להיות מוסדרת על ידי אותן תקנות כמו מוצרי מזון; קוסמטיקה אורגנית חייבת להיות מאושרת על ידי גוף אישור מאושר כדי לעמוד בסטנדרטים קפדניים עבור קיימות, רווחת בעלי חיים והגנה על הסביבה.

קוסמטיקה טבעית הם לעתים קרובות ביקורת על היותו יקר יותר מאשר עמיתיהם הסינתטיים שלהם. הסיבה לכך היא שהם מיוצרים עם המרכיבים הטובים ביותר, שלעתים קרובות קשה יותר למצוא ויקרים יותר. חברות מסוימות משתמשות גם בכמות עודפת של מרכיבים טבעיים מכיוון שהן חושבות שזה יהפוך את המוצרים שלהן לטובים יותר מאלו המיוצרים עם פחות כימיקלים. עם זאת, זה לא תמיד נכון! הכל תלוי בכמה אתה משתמש וכמה טוב זה עובד עבור סוג העור שלךההבדל בין קוסמטיקה טבעית לאורגנית יכול להיות מבלבל, אבל ההבדל העיקרי הוא שקוסמטיקה אורגנית חייבת להיות עשויה מחומרים שהוסמכו כגדלים אורגניים..

אנשים רבים מחפשים מוצרים אורגניים, אך לא כל המוצרים האורגניים הם טבעיים, ולא כל המוצרים הטבעיים הם אורגניים.

אולי שמעת את המונח" טבעי " המשמש ביחס לקוסמטיקה בעבר, אבל מה זה אומר? מוצרים טבעיים יכולים להגיע ממגוון מקורות: צמחים או בעלי חיים (שמן צמחי), מינרלים (נתרן כלורי), או אפילו תגובות כימיות בין חומרים (ספריי שיער). ההבדל העיקרי בין מרכיבים טבעיים וסינתטיים הוא המקור שלהם-מאיפה הם באים.

מסקנה

חשוב להבין את ההבדל בין מוצרים טבעיים ואורגניים. אורגני הוא הסמכה המבטיחה כי המוצרים גדלים ללא חומרי הדברה סינתטיים קוטלי עשבים, בעוד טבעי פשוט אומר שהם אינם מכילים כימיקלים או מרכיבים מלאכותיים. מוצרים מסוימים המסומנים כ" טבעיים " עשויים להכיל מרכיבים כמו פרבנים או שמן מינרלי שמקורו בנפט שעלולים להזיק לעור שלך. אם אתם מחפשים מוצר אורגני ואז לחפש אחד שאומר " אורגני מוסמך "על התווית – לא רק "טבעי".